• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота закладу

Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників, а також оволодіння сучасною методологією, збагачення досвіду педагогів новими прогресивними методами, впровадження новітніх розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій.

Центром методичної роботи закладу є методичний кабінет, в якому в наявності дитяча та методична література, законодавчі та нормативні документи, матеріали семінарів, свят та передового досвіду вихователів.

Впровадження в життя особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти вимагає від педагога професійної зрілості, майстерності, високої культури праці, психологічної грамотності, тому наші педагоги приділяють велику увагу самоосвіті та професійному росту.

Основні завдання дошкільного навчального закладу на 2022-2023 навчальний рік:

1. Здійснювати роботу з формування у дітей національно-патріотичних почуттів через накопичення соціального досвіду проживання у своїй країні: її історії, культури, традицій, характерних рис українського народу, світогляду, способу мислення, почуттів. Сприяти оволодінню дітьми навичками соціальної активності та взаємодії з ровесниками та людьми, які її оточують.

2. Для забезпечення якості дошкільної освіти відповідно до суспільних викликів підвищувати рівень професійної майстерності педагогічних працівників у проведенні різних форм організації освітнього процесу(очної, дистанційної, змішаної), проведенні онлайн-заходів, оволодінні формами та методами взаємодії між учасниками освітнього процесу відповідно до конкретної ситуації кожної дитини.

3. Підтримувати педагогічне партнерство з батьками вихованців закладу дошкільної освіти з метою підвищення рівня педагогічної культури батьків по формуванню ключових компетентностей , важливих для подальшого навчання дитини на наступних рівнях освіти. Надавати освітні, інформаційні, консультативні послуги з урахуванням віку дітей та ситуації.

4. Продовжити роботу з активізації моделі освітнього процесу, що сприяє розвитку пізнавального інтересу дошкільників через впровадження різноманітних форм організації навчально-пізнавальної діяльності, надання права вибору, активізації мислитель них процесів в пріоритетних для дошкільників видах діяльності.

Основні завдання дошкільного навчального закладу на 2021 - 2022 навчальний рік:

1. З метою створення безпечного освітнього середовища, проводити просвітницьку роботу з учасниками освітнього процесу, зорієнтовану на безпечну взаємодію дітей і дорослих та захист дітей від насильства.

2. Продовжити роботу з формування професійної майстерності педагогічних кадрів в організації освітнього процесу. Спрямувати роботу на вивчення нового змісту Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти). Забеспечити якісний методичний супровід впровадження в роботу Державного стандарту дошкільної освіти.

3. Активізувати модель освітнього процесу , що базується на принципах пріоритету досвіду, партнерської взаємодії, різноманітності форм проведення навчально-пізнавальної діяльності, надання права вибору, активізації мислитель них процесів в пріоритетних для дошкільників видах діяльності.

4.Впроваджувати в роботу закладу педагогіку партнерства. Проводити просвітницьку роботу серед батьків щодо нового змісту Державного стандарту дошкільної освіти та завдань батьків, як учасників освітнього процесу, по формуванню ключових компетентностей, важливих для подальшого навчання дитини на наступних рівнях о

Основні завдання дошкільного навчального закладу на 2020 - 2021 навчальний рік:

· Здійснювати впровадження в освітній процес ідей сталого розвитку, забезпечити виховання у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку, оволодіння ними доступними навичками розумного та раціонального користування природними ресурсам, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини.

· Продовжити роботу з формування професійної майстерності педагогічних кадрів в організації освітнього процесу. Забеспечити вивчення та використання в освітньому процесі технології критичного мислення. Навчати дітей правильно ставити запитання, заохочувати розмірковувати, самостійно робити висновки, вільно висловлювати свої судження , знаходити і приймати правильні рішення.

· Підвищувати рівень культури педагогів у використанні мультимедійних засобів для самоосвіти та в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників.

· Забеспечити активне вивчення педагогами дошкільного закладу нових нормативно-законодавчих документів в галузі дошкільної освіти.

Основними напрямками роботи нашого дошкільного закладу є:

· Виховання у дошкільників ціннісного ставлення до чистоти довкілля як важливої умови безпечного проживання людини у природному середовищі.
· Формування творчої, активної особистості з високим рівнем готовності до самостійного вирішення широкого кола проблем

Основні завдання дошкільного навчального закладу на 2019 - 2020 навчальний рік:

1. Забеспечення методичного супроводу зростання професійної майстерності педагогічних кадрів в організації освітнього процесу на основі використання практичних методів педагогічного впливу (експериментування, вирішення проблемних ситуацій та логічних задач, моделювання, розвивальних вправ, ігор тощо), поєднання групових, парних, індивідуальних форм взаємодії в навчально- пізнавальній діяльності, побудові довірливих взаємин між педагогами та дітьми на принципах ділового партнерства.

2. Продовжувати роботу по формуванню соціально – моральної поведінки дітей дошкільного віку як складової життєвої компетентності. Підвищувати психолого-педагогічну компетентність педагогів і батьків щодо формування ціннісних орієнтацій дитини, що мотивують до дотримання моральних норм.

3. Продовжувати формування економічної освіченості дітей перед дошкільного віку в різних видах дитячої діяльності.Забеспечити координацію дій дошкільного закладу і сім'ї у вихованні раціонального споживача.

Основними напрямками роботи нашого дошкільного закладу є:

· Створення необхідних умов для повноцінного життя дитини, оптимального її розвитку.

· Вирішення завдань усвідомленого засвоєння дитиною прийнятних норм поведінки у спілкуванні з однолітками та старшими, близькими і малознайомими людьми, формування ціннісних орієнтацій дошкільнят.

· Сприяння розвитку самосвідомості, формування правильного уявлення про себе, виховання почуття власної гідності, поваги до людей .

Кiлькiсть переглядiв: 552

Коментарi